Оголошено системні вимоги God of War на ПК
Sony Santa Monica оприлюдинили системні вимоги ПК-версії God of War, яка з’явиться у продажу 14 січня. Оскільки портуванням займаються знані майстри з Nixxes, тож гнучкість і багатство налаштувань тут буде неабияке.
І щоби не обмежуватися звичними мінімальними чи рекомендованими вимогами, для гравців підготували досить детальну пояснювальну таблицю, яке залізо потрібне для конкретних налаштувань графіки, роздільності та частоти кадрів.
Розробники обіцяють“чесну” роздільність 4К, необмежену частоту кадрів, поліпшені відображення, деталізованіші тіні та широке розмаїття графічних налаштувань. А ще God of War підтримуватиме технології Nvidia DLSS та AMD FSR.
Щоправда, якщо права половина таблиці вас трохи лякає, не варто перейматися: як показали порти Horizon: Zero Dawn i Days Gone, різниця між “оригінальним” та “високим” рівнем графіки (і тим паче між “високим” та “ультра”) досить мізерна, тому завжди можна пробувати на одне налаштування вище. А якщо у вас немає 4К-монітора чи телевізора, то вже третього стовпця вам вистачить для максимальних налаштувань (щоправда, все ж рекомендовано буде мати 16 ГБ оперативної пам’яті).
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)